Lista usterek / prac, które nie zostały wykonane
-
- Potwierdzony mieszkaniec
- Posty: 1341
- Rejestracja: 8 lut 2012, o 20:40
Lista usterek / prac, które nie zostały wykonane
Zgodnie z ustaleniami, otwieramy listę tego, co "miało być, a nie jest". Kompletną listę złożymy u dewelopera. Dopisujcie.
1. Instalacja telewizji naziemnej zbiorczej;
2. Instalacja telewizji kablowej;
3. Instalacja Internetu;
4. Instalacja telefonu;
5. Łączność z ochroną;
6. Instalacja monitoringu w garażu;
7. Drzwi do komórek lokatorskich - miały być drewniane laminowane;
1. Instalacja telewizji naziemnej zbiorczej;
2. Instalacja telewizji kablowej;
3. Instalacja Internetu;
4. Instalacja telefonu;
5. Łączność z ochroną;
6. Instalacja monitoringu w garażu;
7. Drzwi do komórek lokatorskich - miały być drewniane laminowane;
Re: Akty notarialne - negocjowanie taksy
and pisze:Biorąc pod uwagę pogodę to szkoda, że nikt nie wyskoczył z mocniejszym rozgrzewającym alkoholem
Zróbmy co mamy do zrobienia to będziemy mieli przynajmniej co opijać:)
I nie ma co czekać aż ktoś coś zrobi tylko trzeba samemu koleżanki i koledzy

Treść reklamacji poniżej (w puste miejsca wpiszcie swoje numery lokalu, no i prawy górny swoje dane).
Zastanawiam się jeszcze jak im to najlepiej doręczyć i chyba lepiej wydrukować i wysłać poleconym z potwierdzeniem odbioru na wskazane adresy, i potem zbierzemy wszystkie kopie i razem do Rzecznika, tak będzie prościej bo każdy dostanie potwierdzenie że deweloper pismo otrzymał. A zatem:
Warszawa, 27 maja 2013 r.
Ronson Development Sp. z o.o. - Verdis Sp.k.
Al. Komisji Edukacji Narodowej 57
02-797 Warszawa
DW: Komplementariusz Spółki
Ronson Development Sp. z o.o.
Al. Komisji Edukacji Narodowej 57
02-797 Warszawa
REKLAMACJA
Dotyczy mieszkania Verdis Umowa z dnia r.
Szanowni Państwo,
W związku z niewywiązaniem się przez Państwa do dnia dzisiejszego z zapisów załącznika 4 do umowy, składamy reklamację wynikającą z braku poniższych elementów:
• brak łączności z mieszkania z ochroną
• brak łączności z wejść do budynkow z ochroną
• brak instalacji telewizji kablowej
• brak instalacji internetu
• brak instalacji telefonu
• brak instalacji telewizji naziemnej zbiorczej
Wzywamy Państwa do złożenia pisemnych wyjaśnień w terminie 14 dni od dnia doręczenia, oraz w terminie 30 dni od dnia doręczenia do usuniecia wad lokalu.
Z Poważaniem:
DW: Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Warszawie.
- Załączniki
-
- Verdis Reklamacja.doc
- (49.5 KiB) Pobrany 605 razy
-
- Verdis Reklamacja.doc
- (49.5 KiB) Pobrany 622 razy
Reklamacja, wezwanie dewelopera do wykonania zaległych prac
I jeszcze jedno, dobrze by było wysłać to w poniedziałek, tek żeby wszystkie pisma wyszły tego samego dnia to przy odbiorze ich trochę zasypiemy:) Wiec może niech każdy wyśle swoje tylko z POTWIERDZENIEM ODBIORU, albo może znajdzie się jeden ochotnik do pomocy, ja jutro od rana mam trochę czasu możemy to razem wysłać tylko na znaczki dajcie:) Jeśli ktoś się na to pisze to dzisiaj do wieczora max jutro rano żeby dał pismo.
Odpowiedzcie.
Odpowiedzcie.
Re: Akty notarialne - negocjowanie taksy
No to jak robimy?
Tworzymy pismo reklamacyjne i wszyscy się pod nim podpisujemy, czy wysyłamy osobno?
Ja wolałabym pisma nie pisać, ale mogę pomóc zebrać podpisy
Tworzymy pismo reklamacyjne i wszyscy się pod nim podpisujemy, czy wysyłamy osobno?
Ja wolałabym pisma nie pisać, ale mogę pomóc zebrać podpisy

Re: Akty notarialne - negocjowanie taksy
vellamo pisze:No to jak robimy?
Tworzymy pismo reklamacyjne i wszyscy się pod nim podpisujemy, czy wysyłamy osobno?
Ja wolałabym pisma nie pisać, ale mogę pomóc zebrać podpisy
W wątku "Usterki" jest draft pisma, jeśli nie chcesz pisać pisma twój wybór ale jak do tej pory "na gębę" nic nie zostało załatwione, myślisz jeszcze że coś w tej kwestii się zmieni? Moim zdaniem im więcej pism pójdzie tym szybciej i skuteczniej będą jakieś efekty dla wszystkich. Oprócz tego w umowie jest określona forma składania reklamacji jako pisemna, więc tylko takie reklamacje deweloper będzie musiał uznać. Wszystko co zostało określone w umowie powinno być spełnione bo za to już zapłaciliśmy.
Twoja pomoc przy zbieraniu podpisów będzie bardzo przydatna.
W razie gdyby ktoś nie znalazł draft poniżej:
- Załączniki
-
- Verdis Reklamacja.doc
- (49.5 KiB) Pobrany 622 razy
-
- Potwierdzony mieszkaniec
- Posty: 1341
- Rejestracja: 8 lut 2012, o 20:40
Re: Reklamacja, wezwanie dewelopera do wykonania zaległych prac
@Sąsiedzi, pominęliście monitoring w garażu (wg Załącznika nr 4: "Parking podziemny ogólnodostępny, instalacja monitoringu: tak").
Ponadto, widzę jeszcze jedną niezgodność - drzwi do komórek lokatorskich miały być "drewniane laminowane", są z jakiejś blachy (dopisuję do listy na górze wątku).
Ponadto, widzę jeszcze jedną niezgodność - drzwi do komórek lokatorskich miały być "drewniane laminowane", są z jakiejś blachy (dopisuję do listy na górze wątku).
Re: Lista usterek / prac, które nie zostały wykonane
jeszcze malowanie sufitów w garażu podziemnym, co prawda w załączniku jest tylko ościanach
Re: Lista usterek / prac, które nie zostały wykonane
No ok, dzięki za draft
Jutro wyślę pismo do Ronsona.
A co robimy z pismem o wydanie dokumentów naszemu notariuszowi i zawiadomieniem do UOKiK? Dla nas, szczerze mówiąc, jest to w tej chwili najważniejsze

A co robimy z pismem o wydanie dokumentów naszemu notariuszowi i zawiadomieniem do UOKiK? Dla nas, szczerze mówiąc, jest to w tej chwili najważniejsze

Re: Reklamacja, wezwanie dewelopera do wykonania zaległych prac
osverdis.pl pisze:@Sąsiedzi, pominęliście monitoring w garażu (wg Załącznika nr 4: "Parking podziemny ogólnodostępny, instalacja monitoringu: tak").
Ponadto, widzę jeszcze jedną niezgodność - drzwi do komórek lokatorskich miały być "drewniane laminowane", są z jakiejś blachy (dopisuję do listy na górze wątku).
Tak rzeczywiście, dopisane już do pisma.
- Załączniki
-
- Verdis Reklamacja.doc
- (46 KiB) Pobrany 664 razy
Re: Lista usterek / prac, które nie zostały wykonane
Mam nadzieję, że nie jedyny wysłałem pismo 
