Ja dostałem informację, że ich usługi będą dostępne "w pierwszym tygodniu marca". Żeby było to możliwe muszą podłączyć światłowód, a, póki co, nie widzę żeby kopali. Podobno mają już pozwolenie na zamknięcie ulicy na czas robót, zobaczymy, jak im to pójdzie...tom pisze:UPC zacznie swiadczyc uslugi na naszym osiedlu od 1go marca i wtedy też zacznie podpisywanie umow.
Antena zbiorcza, dostawcy Internetu / kablówki
-
- Potwierdzony mieszkaniec
- Posty: 1341
- Rejestracja: 8 lut 2012, o 20:40
Re: Antena zbiorcza, dostawcy Internetu / kablówki
-
- Potwierdzony mieszkaniec
- Posty: 1341
- Rejestracja: 8 lut 2012, o 20:40
Re: Antena zbiorcza, dostawcy Internetu / kablówki
Kopią.
Swoją drogą, gdyby ktoś w tym całym przedsięwzięciu pomyślał, to teraz by nie musieli się przebijać pod drogą wylaną kilka miesięcy temu...
Swoją drogą, gdyby ktoś w tym całym przedsięwzięciu pomyślał, to teraz by nie musieli się przebijać pod drogą wylaną kilka miesięcy temu...
-
- Potwierdzony mieszkaniec
- Posty: 16
- Rejestracja: 10 lut 2012, o 12:41
Re: Antena zbiorcza, dostawcy Internetu / kablówki
Cześć,
mam pytanie jak to będzie rozwiązane technicznie, tzn. jak pójdą kable UPC?
1) Czy będą one przeprowadzone gdzieś w pionach gdzie jest woda i liczniki i dopiero stamtąd do "dziury" z peszlami w mieszkaniu (czysto i elegancko bez integencji w klatkę schodową i mieszkanie)
czy
2) UPC będzie przeciągać kable po klatce i przez wywiercone dziury nad drzwiami do mieszkania (i dalej w mieszkaniu "róbta jak chceta")?
Pzdr
mam pytanie jak to będzie rozwiązane technicznie, tzn. jak pójdą kable UPC?
1) Czy będą one przeprowadzone gdzieś w pionach gdzie jest woda i liczniki i dopiero stamtąd do "dziury" z peszlami w mieszkaniu (czysto i elegancko bez integencji w klatkę schodową i mieszkanie)
czy
2) UPC będzie przeciągać kable po klatce i przez wywiercone dziury nad drzwiami do mieszkania (i dalej w mieszkaniu "róbta jak chceta")?
Pzdr
Re: Antena zbiorcza, dostawcy Internetu / kablówki
1. Mi się wydaje, zę jest wejscie peszlem do mieszkania. Podłączyłem sobie wszystkie kable w mieszkaniu i jeden peszel mam wolny, wiec zakłądam, zę to właśnie ten idący na zewnątrz.
2. Dziś widziałem jak kopali od strony Olbrachta wieć nie jest chyba źle.
2. Dziś widziałem jak kopali od strony Olbrachta wieć nie jest chyba źle.
-
- Potwierdzony mieszkaniec
- Posty: 16
- Rejestracja: 10 lut 2012, o 12:41
Re: Antena zbiorcza, dostawcy Internetu / kablówki
No niby peszel z korytarza jest sensowny. Ale z drugiej strony przestałem wierzyć w sens peszli jak ich naliczyłem 11 z czego 4 do łazienki.
Re: Antena zbiorcza, dostawcy Internetu / kablówki
Oto odpowiedź na zapytanie odnośnie dostępności usług wysłana ze strony UPC:
"Szanowny Panie,
dziękuję za zainteresowanie ofertą UPC Polska.
Uprzejmie informuję, iż aktualnie nie jesteśmy w stanie wskazać terminu kiedy będzie techniczna możliwość podłączenia usług pod wskazanym adresem. O wszelkich zmianach w tej kwestii będziemy informowali na bieżąco za pośrednictwem ulotek reklamowych i naszych Przedstawicieli Handlowych.
Jeśli pojawią się dodatkowe pytania lub wątpliwości, proszę o skorzystanie z formularza dostępnego na stronie http://www.upc.pl/kontakt lub nawiązanie kontaktu telefonicznego z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 801 94 94 80 (z telefonu stacjonarnego) lub 324 94 94 80 (z telefonu komórkowego).
W przypadku kontynuowania niniejszej sprawy prosimy nie kasować treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyspieszy analizę Państwa zgłoszenia. Dziękujemy!
Łączę wyrazy szacunku
Beata Czernia
Konsultant ds. Korespondencji"
"Szanowny Panie,
dziękuję za zainteresowanie ofertą UPC Polska.
Uprzejmie informuję, iż aktualnie nie jesteśmy w stanie wskazać terminu kiedy będzie techniczna możliwość podłączenia usług pod wskazanym adresem. O wszelkich zmianach w tej kwestii będziemy informowali na bieżąco za pośrednictwem ulotek reklamowych i naszych Przedstawicieli Handlowych.
Jeśli pojawią się dodatkowe pytania lub wątpliwości, proszę o skorzystanie z formularza dostępnego na stronie http://www.upc.pl/kontakt lub nawiązanie kontaktu telefonicznego z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 801 94 94 80 (z telefonu stacjonarnego) lub 324 94 94 80 (z telefonu komórkowego).
W przypadku kontynuowania niniejszej sprawy prosimy nie kasować treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyspieszy analizę Państwa zgłoszenia. Dziękujemy!
Łączę wyrazy szacunku
Beata Czernia
Konsultant ds. Korespondencji"
Re: Antena zbiorcza, dostawcy Internetu / kablówki
To standardowa odpowiedź operatorów telefonu i emaila - sprawdziła babka w systemie, nic nie było wpisane, to wkleiła taki wzorzec i cześć, kolejne zgłoszenie rozwiązane.
Re: Antena zbiorcza, dostawcy Internetu / kablówki
To mam kolejną odpowiedź po tym jak napisałem, że doszły mnie wiadomości, że podłączą usługi w marcu:
"Szanowny Panie,
dziękuję za korespondencję.
Uprzejmie informuję, iż skonsultowałem Pana sprawę w Dziale Inwestycji. Otrzymałem odpowiedź, że podłączenie nieruchomości pod adresem Sowińskiego Józefa longina 53B planujemy wykonać do końca marca 2013. Nadmieniam, że nie jest to termin wiążący i może ulec przesunięciu.
Jeśli pojawią się dodatkowe pytania lub wątpliwości, proszę o skorzystanie z formularza dostępnego na stronie http://www.upc.pl/kontakt lub nawiązanie kontaktu telefonicznego z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 801 94 94 80 (z telefonu stacjonarnego) lub 324 94 94 80 (z telefonu komórkowego).
W przypadku kontynuowania niniejszej sprawy prosimy nie kasować treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyspieszy analizę Państwa zgłoszenia. Dziękujemy!"
"Szanowny Panie,
dziękuję za korespondencję.
Uprzejmie informuję, iż skonsultowałem Pana sprawę w Dziale Inwestycji. Otrzymałem odpowiedź, że podłączenie nieruchomości pod adresem Sowińskiego Józefa longina 53B planujemy wykonać do końca marca 2013. Nadmieniam, że nie jest to termin wiążący i może ulec przesunięciu.
Jeśli pojawią się dodatkowe pytania lub wątpliwości, proszę o skorzystanie z formularza dostępnego na stronie http://www.upc.pl/kontakt lub nawiązanie kontaktu telefonicznego z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 801 94 94 80 (z telefonu stacjonarnego) lub 324 94 94 80 (z telefonu komórkowego).
W przypadku kontynuowania niniejszej sprawy prosimy nie kasować treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyspieszy analizę Państwa zgłoszenia. Dziękujemy!"
Re: Antena zbiorcza, dostawcy Internetu / kablówki
Ja wczoraj składałem reklamację usterki braku kabli w ścianach. Otrzymałem informację, iż usterka na koszt ronsona będzie eliminowana przez monterów UPC. Zgłoszenia mają być przyjmowane od 9 marca 2013 r.
Re: Antena zbiorcza, dostawcy Internetu / kablówki
Kable kablami ale czy wyjaśniła się kwestia kto odpowiada za podzielenie sygnału od UPC do poszczególnych pomieszczeń? Do każdego mieszkania UPC dorzuci router (gdzie?) czy podciągną kabel do mieszkania "a ty sobie ziuteczku sam pomyśl, jak zrobić necik w każdym z gniazdeczek"?