Strona 4 z 5

Re: Zmiana zarządcy osiedla

: 6 kwie 2018, o 15:52
autor: Efka
Dobrze by było gdyby na to spotkanie przyszedł zarząd. Może ktoś ma jakieś namiary na te osoby......

Re: Zmiana zarządcy osiedla

: 6 kwie 2018, o 19:54
autor: Robert
Pozdrawiam wszystkich którzy przyszli o 19.00. Zacznijcie się uczyć dbać o własne interesy bo mieszkania na Sowińskiego to waszą własność i wasze pieniądze wpłacane do wspólnoty. Niestety nikt nie przyszedł na spotkanie . Tak właśnie interesujące się sprawami waszymi we wspólnocie. Pozdrawiam

Re: Zmiana zarządcy osiedla

: 6 kwie 2018, o 21:54
autor: Kris
Ze swojej strony mogę przeprosić, ale mam niemowlaka i niestety nie dałem rady... spotkanie to nam jest potrzebne w pierwszej kolejności z nowym 'zarządem'...

Re: Zmiana zarządcy osiedla

: 6 kwie 2018, o 22:37
autor: Robert
Wybacz Krzysztofie ale na początek nie z zarządem nalezy sie spotkac ale poza nim bo jak widzisz to mamy do czynienia z samymi gadajacymi głowami. Proszę się nie obrażać że tak pisze ale zarząd to ludzie zdecydowani. Cały rok zbierali podpisy przez m.in. Internet i uzyskali co chcieli a teraz nie mają ochoty się kontaktować a jedynie przekażą kontakt na nowego administratora jak sami piszą. Pozdrawiam

Re: Zmiana zarządcy osiedla

: 6 kwie 2018, o 22:45
autor: Robert
A swoją drogą czy to nie ciekawe że nikt nie wie kto jest w zarządzie.
Polecam telefon do Obecnego administratora i macie wszystkie nazwiska zarządu. Trochę logiki.
Pozdrawiam

Re: Zmiana zarządcy osiedla

: 7 kwie 2018, o 09:02
autor: ziucia
Robert, spotkanie słuszna inicjatywa, tylko zorganizowana " na już " niestety z godz. Na Godzinę. Nie wypaliła, piątek, wieczór, każdy ma jakieś plany. Sama dowiedziałam się o 17. Także nie denerwuj się, na pewno zaplanowane z wyprzedzeniem zdobędzie większą frekwencję.

Re: Zmiana zarządcy osiedla

: 9 kwie 2018, o 20:49
autor: Zarząd
Drodzy Mieszkańcy, Sąsiedzi, Koleżanki i Koledzy.


Jako dwie Wspólnoty jesteśmy na etapie zmian w obrębie działalności i funkcjonowania, co rodzi zrozumiałe
u Was pytania dotyczące obecnie trwających procesów.

Cieszy nas, że grono osób, którym leży na sercu dobro naszej Wspólnoty powiększa się. Jak pisał jeden
z użytkowników forum powinno nas to wszystkich żywotnie interesować, bo to my właśnie jesteśmy właścicielami lokali przy ulicy Sowińskiego 53A-G.

Zmiana zarządu na właścicielski przede wszystkim daje nam pełną kontrolę nad kosztami jakie są ponoszone przez Wspólnotę. Już teraz wszystkie przelewy są akceptowane przez nas, a dodatkowo umowy na administrację określają, że wydatki powyżej 1000 zł netto mają wcześniej być przez nas zatwierdzane do realizacji. Takiego mechanizmu kontroli wcześniej nie mieliśmy. Dzięki temu unikniemy znacznych wydatków na niepotrzebne zakupy, a koszty będą zależały od nas – mieszkańców, którzy rzeczywiście za to płacą, a nie osoby z obcych firm.

Nasza praca to również słuchanie Państwa głosów. Zbieramy opinie, propozycje i uwagi od mieszkańców, czytamy forum. My, jako zarządy obu Wspólnot, jesteśmy na bieżąco z problemami jakie Państwo poruszacie. Czasami brak natychmiastowej odpowiedzi z naszej strony wynika z konieczności dokładnego zapoznania się
z zagadnieniem.

Obecnie jesteśmy na etapie istotnych zmian, co wymaga od nas dużo pracy i zaangażowania. Ostatnio wykonaliśmy ocenę dokumentacji konserwacji technicznej. Jednym z głównych kolejnych kroków będzie dokładna analiza dotychczas obowiązujących umów podpisanych w imieniu Wspólnot. W okresie od 7 listopada odbyliśmy w sumie 21 spotkań.

Zmiana wysokości zaliczek, która nie została przeprowadzona przez kilka ostatnich lat, wynika przede wszystkim
z potrzeby dostosowania ich do rzeczywistych kosztów ponoszonych przez Wspólnoty. Zwracamy uwagę, że takie zmiany muszą być przegłosowane na drodze uchwały.

Poniżej przedstawiamy Państwu w punktach najważniejsze zmiany jakie w ostatnim czasie się dokonały lub są przed nami:
1) od 1 maja administrowanie osiedlem przejmuje SILVA Nieruchomości wyłoniona w procesie konkursu ofert
i bezpośrednich spotkań z oferentami oraz zbierania opinii. Biuro zarządcy i administratora będzie na terenie osiedla tak więc wgląd do dokumentacji Wspólnot będzie teraz dla Państwa dostępny,
2) dokładne dane kontaktowe do zarządcy i administratora prześlemy wkrótce, natomiast już możemy Państwa poinformować, że będziecie mogli w sprawach bieżących kontaktować się z nimi poprzez adres
e-mail: osiedleverdis@gmail.com gdzie prosimy kierować wszelkie sprawy,
3) w ważnych sprawach, lub w razie gdyby pomoc administratora była dla Państwa niewystarczająca, zapraszamy do kontaktu z nami: zarzad.verdis@gmail.com. Uważamy że ta droga komunikacji jest lepsza niż przez forum osiedla,
4) od maja zostaną wprowadzone dyżury administratora na obiekcie. Szczegółowe informacje prześlemy wkrótce.


Obecnie w skład zarządów wchodzą:

Verdis 1: Mirosława Szanecka, Paweł Bieliński, Piotr Pilaciński,
Verdis 2: Małgorzata Jurkowska, Katarzyna Kurek, Piotr Strzyżewski

Informujemy, że wszystkie decyzje, jako Zarządy, wypracowujemy wspólnie .

My, jako członkowie Zarządów Verdis 1 i Verdis 2, jesteśmy mieszkańcami naszego osiedla jak i Wy, Drodzy Sąsiedzi i wszelkie nasze działania realizujemy tak, aby Nam Wszystkim mieszkało się lepiej.


Pozostając do Państwa dyspozycji.
Zarządy Osiedla Verdis 1 i Verdis 2

Re: Zmiana zarządcy osiedla

: 9 kwie 2018, o 22:08
autor: Robert
Witam serdecznie zarząd wspólnoty 1 i 2. Osobiście jestem zainteresowany pracą zarządu nr 1. To dobrze że wreszcie ujawnilidcie się bo tego wymaga działanie racjonalnie myślących ludzi i działających transparentne.Prosze jedynie nie szarzowac z uaktualnianiem kosztów bo nikt nie będzie płacił za innych. Przykładem jest chociażby koszt naprawy windy w 2 klatkach. Pozdrawiam

Re: Zmiana zarządcy osiedla

: 9 kwie 2018, o 22:21
autor: moskwicz
Robert pisze:Witam serdecznie zarząd wspólnoty 1 i 2. Osobiście jestem zainteresowany pracą zarządu nr 1. To dobrze że wreszcie ujawnilidcie się bo tego wymaga działanie racjonalnie myślących ludzi i działających transparentne.Prosze jedynie nie szarzowac z uaktualnianiem kosztów bo nikt nie będzie płacił za innych. Przykładem jest chociażby koszt naprawy windy w 2 klatkach. Pozdrawiam
Zapomniałeś dodać, że osoby z parteru w ogóle chcą być wykluczeni z kosztów obsługi windy, bo z niej nie korzystają. :lol:

Re: Zmiana zarządcy osiedla

: 10 kwie 2018, o 06:42
autor: kiwdul
moskwicz pisze:Zapomniałeś dodać, że osoby z parteru w ogóle chcą być wykluczeni z kosztów obsługi windy, bo z niej nie korzystają. :lol:
z kosztów obsługi windy i na pewno z potencjalnych kosztów naprawy dachu ;-)