Strona 1 z 2
					
				Re: Rozliczenie mediów (CO, CW, ZW)
				: 19 kwie 2016, o 22:12
				autor: Efka
				U nas bylo to samo jesli chodzi o czekanie na ciepłą wodę - zawór powrotu cieplej wody był zakręcony. Trzeba zgłosić usterkę do Ronsona. Hydraulik przyjdzie i wyreguluje cyrkulację cieplej wody.
			 
			
					
				Oczekiwanie na ciepłą wodę w kranie
				: 20 kwie 2016, o 11:33
				autor: Dolo Res
				Witajcie Sąsiedzi,
mam pion wody ciepłej w mieszkaniu (w aneksie kuchennym). Zgłosiłam długie czekanie na ciepłą wodę (o czym pisały już na forum pierwsze bloki z naszego osiedla). Pan Patryk twierdził, że kilka osób już to zgłaszało od nas i coś było robione sprawdzane w zeszłym tygodniu. Niemniej jednak czy zauważył ktoś jeszcze taki problem u siebie?  A może już poprawę w tej sprawie? Bo ja nie widzę na razie poprawy. Trzeba pamiętać, że licznik ciepłej wody podczas oczekiwania bije na naszą niekorzyść.
			 
			
					
				Re: Oczekiwanie na ciepłą wodę w kranie
				: 23 kwie 2016, o 12:59
				autor: Dolo Res
				Te instalacje cyrkulacji ciepłej wody były już ponoć poprawiane. Trzeba pamiętać, że nie ma ich w lokalach. Instalacja cyrkulacji ciepłej wody kończy się w szachcie na korytarzu. Od Zarządcy słyszałam, że Veolia ma coś jeszcze przyjeżdżać i sprawdzać. Czyli coś jest jeszcze na rzeczy.
			 
			
					
				Re: Oczekiwanie na ciepłą wodę w kranie
				: 22 sie 2016, o 14:31
				autor: ziucia
				Mimo że temat był poruszany w zeszłym roku, ja niestety tez muszę zgłosić długie oczekiwanie na ciepłą wode w łazience (budG). Zwłaszcza przeszkadza mi w umywalce bo zdaże umyć zęby i dopiero "dotrze" do kranu ciepła woda. To duża strata lać tak wode w oczekiwaniu na ciepłą. Dziwne skoro zależy to od centralnego zaworu to dlaczego każdy musi zgłaszac to oddzielnie 

 nie ma co, pisze maila do p. Patryka
 
			 
			
					
				Re: Oczekiwanie na ciepłą wodę w kranie
				: 4 wrz 2016, o 10:35
				autor: Dolo Res
				Cześć, ten temat był poruszany w tym roku. Czy udało się Tobie uzyskać jakąś sensowną odpowiedź od P. Patryka w temacie tej wody?
			 
			
					
				Re: Oczekiwanie na ciepłą wodę w kranie
				: 5 wrz 2016, o 10:53
				autor: lin3e
				Dzisiaj zgłosiłem sytuację z wodą. Jak będę wiedział co i jak to napisze. Natomiast dobrze jest aby jak najwięcej osób napisało do Pana Patryka.
			 
			
					
				Re: Oczekiwanie na ciepłą wodę w kranie
				: 5 wrz 2016, o 12:31
				autor: lin3e
				Rozmawiałem dość długo z Panem Patrykiem, rzeczywiście wyregulowali ale problem nadal istnieje. Jeśli chodzi o zgłoszenie usterki to należy to zrobić na karcie zgłoszeń i wysłać do Ronsona.
			 
			
					
				Re: Oczekiwanie na ciepłą wodę w kranie
				: 5 wrz 2016, o 14:56
				autor: ziucia
				udostępniono ci kartę zgłoszeń? podziel się 

 też wyślę zgłoszenie dot, braku ciepłej wody 

 
			 
			
					
				Re: Oczekiwanie na ciepłą wodę w kranie
				: 5 wrz 2016, o 14:59
				autor: osverdis.pl
				Kartę usterki znajdziecie 
tutaj.
 
			 
			
					
				Re: Oczekiwanie na ciepłą wodę w kranie
				: 5 wrz 2016, o 22:35
				autor: Dolo Res
				Pan Patryk lubi nieco "zbywać" i długo tłumaczyć, że zrobił co mógł. Podobnie było z licznikiem ciepłej wody u mnie. Gdybym się nie uparła zostałoby przy jego wersji, że cofa mi się pewnie woda w kranie i nic nie można zrobić, a tak wymienili mi licznik, bo był wadliwy (plus skorygowali rozliczenie), a w realu ponoć to mój był podłączony do innego lokalu, a czyjś do mnie, ale sam mi już tego Pan Patryk nie przekazał 

 Zapytałam go też przy okazji, czy zmieniła się ekipa sprzątająca ..., a on od razu, że tak wie, że źle jest sprzątane.... Słyszałam to już dwa razy w ciągu kilku miesięcy 

 Ale co z takiego przytakiwania będzie? Jak wie, że coś jest do poprawy to niech zadziała. To co piszemy jeszcze do Pana Patryka jak ktoś widzi taki problem z wodą i składamy usterkę do Ronsona? Może jak z dwóch stron zadziałamy per lokal to coś zrobią. Bo ostatnio nawet udało mi się umyć za pierwszym razem włosy przy zimnej wodzie, dopiero przy drugim podejściu była ciepła 
