mamy odpowiedź z UPC:
Temat: Odpowiedź na pytanie w sprawie nowego podłączenia.
Szanowna Pani,
dziękuję za korespondencję.
Informuję, iż w przypadku chęci podłączenia nowego budynku(-ów) do naszej sieci należy złożyć wniosek o kosztorys (może go złożyć właściciel lub administrator budynku). Prawidłowo wypełniony wniosek powinien zawierać następujące dane:
- adres budynku,
- ilość lokali mieszkalnych w budynku,
- typ zabudowy: wielorodzinna, jednorodzinna w zabudowie szeregowej, jednorodzinna w zabudowie bliźniaczej, jednorodzinna wolnostojąca,
- konkurencja świadcząca usługi w budynku (prosimy o podanie nazwy firm świadczących usługi telekomunikacyjne np. TP SA, Netia, Vectra itp.)
- rok oddania budynku do użytkowania
- imię, nazwisko osoby zgłaszającej oraz telefon kontaktowy
- kto jest właścicielem całości budynku lub osiedla: wspólnota mieszkaniowa, spółka mieszkaniowa, deweloper, TBS, właściciel prywatny (w tym wypadku nazwa i adres oraz telefon kontaktowy).
Informacje te umożliwią oszacowanie możliwości inwestycyjnych.
Tak przygotowany wniosek bardzo proszę przesłać do nas pocztą tradycyjną na adres:
UPC Polska Sp. z o.o.
Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klienta
ul. Murckowska 14C
40-265 Katowice
Wniosek można również dostarczyć osobiście do Lokalnego Biura Obsługi Klienta (wykaz biur dostępny jest na
www.upc.pl/obsluga_klienta).
Mam nadzieję, że udzielone informacje okażą się przydatne.
W wypadku pytań dodatkowych zapraszam do ponownego kontaktu.